Date: 16th Feb 2016 By: Farhana
Pengenalan:
Perkhidmatan
pelanggan adalah salah satu bahagian yang paling penting dalam mana-mana
perniagaan. Mereka dipanggil barisan hadapan kerana mereka adalah titik
hubungan pertama pelanggan dengan organisasi. Adalah amat penting memastikan
mereka mempunyai asas yang kukuh dalam perkhidmatan pelanggan bagi memastikan
setiap panggilan atau lawatan yang dilakukan pelanggan untuk kali pertama dan
seterusnya adalah pengalaman yang menyenangkan.
Oleh itu
adalah penting bagi kakitangan perkhidmatan pelanggan untuk menjalankan tugas
mereka dengan cekap sepanjang masa. Dunia perniagaan yang begitu kompetitif
pada masa kini telah membawa kita ke titik di mana kehilangan seorang pelanggan
merupakan satu kerugian yang amat besar. Kursus ini direkabentuk untuk
melengkapkan kakitangan perkhidmatan pelanggan semua kemahiran yang penting
dalam memastikan mereka mampu memberikan perkhidmatan yang bertaraf lima
bintang kepada pelanggan syarikat.
Objektif
Kursus:
- Menghayati konsep perkhidmatan pelanggan yang baik
- Mendalami teknik pengendalian aduan yang berkesan
- Memahami dan mengaplikasi pengetahuan dalam etiket social
- Memahami peranan dan kepentingan imej professional
Artikel-artikel yang berkaitan:-
Khidmat Pelanggan
Untuk info selanjutnya, klik disini
0 comments:
Post a Comment